Založ si blog

Piatkový večer

Prítmie červenej lampy vytvára jednoduchú kulisu. Preplnenú hlavu treba schovať do prítmia a úsmev vybrať z kabelky

Víno? Áno prosím!

 Poháriky na vysokých stopkách dodávajú už zabudnutú eleganciu. Reklamný podpivník pod ním nádych kapitalizmu. Treba sa zoznámiť. Najprv poháriky medzi sebou potom jazyk s vínom.

Cítiš to? Čo? Cigarety!

Slečna vo vysokých opätkoch cupitá popri bare. „ Klop,klop,“ hovorím si v hlave synchrónne s jej krokmi. Nič  ale nepočuť, len desiatky rôznych výšok a tónov hlasov. Hlas vedľa si nevie dať rady s bývalým. Hlas oproti zas dáva najavo, že je jeho spoločník zábavný. Môj uviazol niekde na dne pohára.

Hudba silnie. Treba ju prekričať. Či prepiť?

Muž s dlhou košeľou sa opiera o bar. Dievča s krátkou sukňou sa o ňho oprieť nechce. Muž na ňu cerí zuby. Sú biele alebo červené? Ktovie,  no lampa nám to nepovie!

Podpätky sa postavia do radu na toalety. Už tam stoja tretíkrát. Asi im zachutilo, alebo zapilo?

Poslednýkrát vdýchnuť nikotín a zažmurkať na decentnú lampu. Alebo radšej na pekné ruky pri vás? To nič, to je len čaro piatkového večera.

Malý Gaudí v plavkách

29.09.2012

Stojím po členky ponorená v drobných kamienkoch. Neviditeľný límec čoraz silnejšie zviera moje hrdlo a v ústach cítim nepríjemne mrazivé sucho. S každým jedným nádychom vnímam silnejšie tep, ktorý sa derie von. Pomóc! Mam chuť zakričať do tmy, no výkrik ostáva uväznený v mojom vnútri. Zatnem päste, no tuším, že tento boj nevyhrám. Vlny obmývajú moje [...]

Vodka s petržlenom

02.09.2010

Krčí nosom a pozerá sa do slnka. „ Ela, ty tých idiotov priťahuješ ako magnet!“ otočí sa na mňa a podá mi fľašu vodky. „Ja viem,“ poviem a napijem sa. Vodka zaplaví moje chuťové poháriky a mne sa na chvíľu skrivia ústa. Neznášam ju. Ona to vie a vracia mi to tým, že ma nechce opiť. „Aj tak nechápem, čo na ňom vidíš,“ vzdychne si a oprie sa na [...]

Milosrdná lož?

01.09.2010

Oblečenie, kozmetika, knihy, mamine rezne. Mám všetko. Ešte dám navrch fotku v rámčeku a zatváram kufor. „ Kedy si mi to chcela povedať?“ „ Nevedela som sa rozhodnúť. Vôbec som nevedela, čo robiť.“ „ Teraz už vieš?“ „Neviem..“ Mamina ma odprevádza k čiernemu taxíku. Na líci sa jej leskne jeden prúžok a očí má celé červené. Objímam ju a dávam [...]

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.

nikiki

moje pokusy o poviedky,úvahy, o tom,čo ma teší,čo hnevá a čo sa mi honí hlavou... budem rada za každý koment,či sa vám to páčílo alebo nepáčilo, váš názor :)...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10803x
Priemerná čítanosť článkov: 1543x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy