Založ si blog

Archív: august, 2010

The short story of the long end

Prstom zotiera kvapky rosy z pohára. „To sa mi nepozrieš ani do očí?“ pýta sa a nechápe silu tohto okamihu. Snažím sa uchovať si spomienky na jeho ruky, na jeho tvár, na… Zachovať si všetky tie malé drobnosti ako poklady v šperkovničke. Iba to, nič viac a nič menej. Nikto so sebou predsa nechce vláčiť olovenú guľu spomienok. „Tušil som to,“ povie a pozrie […]

Pokračovanie článku

Veľmi stará čmáranica :)

Sedela som pri krbe a čítala som si verše, ktoré nedávali veľký zmysel. Nezaujímal ma svet vonku, bola som spokojná pri svojom krbe. V tej chvíli si sa privalil ty, privalil si sa ako víchrica…Vytrhol si strechu a spolu s ňou aj mňa, vytrhol si ma z môjho teplého miestečka. Niesol si ma nežne, kĺzala som vzduchom ako lístok. Netrvalo dlho a ja som ti […]

Pokračovanie článku

Večerná neistota

Hádam. Hrozné slovo. Spolu aj so všetkými neviem, možno, uvidíme…Niekoľko písmen pospájaných dokopy a dokážu priniesť toľko neistoty. Nainfikujú vás ňou rýchlejšie než najnovší vírus chrípky, no čo je horšie, nie sú na ňu žiadne lieky. Také nie, nikdy či vôbec vám síce počas života vyvŕtajú mnohokrát dieru do srdca ale urobia to aspoň súcitne […]

Pokračovanie článku
Vo veku 33 rokov zomrela spisovateľka a redaktorka Dominika Madro

Vo veku 33 rokov zomrela spisovateľka a redaktorka Dominika Madro

01.05.2024 11:03

V roku 2016 zvíťazila v súťaži Poviedka.

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

01.05.2024 18:30

Rusko kritizuje dodávky západných zbraní a vojenského vybavenia na Ukrajinu a považuje ich za dôkaz priameho zapojenia NATO do konfliktu.

Varovaní pred vojnou s Ruskom pribúda. Myslí si Moskva, že sa jej Západ bojí?

Varovaní pred vojnou s Ruskom pribúda. Myslí si Moskva, že sa jej Západ bojí?

02.05.2024 06:00

Ak bude Rusko na Ukrajine úspešné, nielenže bude mať skúsenejšiu a bojmi preverenú armádu, ale bude aj povzbudené pokračovať v agresii proti susedom.

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

01.05.2024 15:00

Občania Tadžikistanu majú veľký problém dostať sa cez ruské štátne hranice. Aké dôsledky môže mať nehostinnosť Ruska pre vývoj v ich krajine?

nikiki

moje pokusy o poviedky,úvahy, o tom,čo ma teší,čo hnevá a čo sa mi honí hlavou... budem rada za každý koment,či sa vám to páčílo alebo nepáčilo, váš názor :)...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10805x
Priemerná čítanosť článkov: 1544x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy