Založ si blog

Večerná neistota

Hádam. Hrozné slovo. Spolu aj so všetkými neviem, možno, uvidíme…Niekoľko písmen pospájaných dokopy a dokážu priniesť toľko neistoty. Nainfikujú vás ňou rýchlejšie než najnovší vírus chrípky, no čo je horšie, nie sú na ňu žiadne lieky.

Také nie, nikdy či vôbec vám síce počas života vyvŕtajú mnohokrát dieru do srdca ale urobia to aspoň súcitne rýchlo. Ponúkne vám MOŽNO guľku rovno do hlavy? Nie, radšej bude pomaly rozožierať vaše vnútro.

Zakázala by som všetky neviem, tak ako je zakázané fajčiť na zastávke. Každému kto by chcel povedať neviem by z úst miesto toho vyšla bublina. Taká pekná veľká, v ktorej by sa odrážali všetky farby ako v dúhe. Uzavrela by neistotu do farebného obalu.

Vrah by už viac nemohol povedať, že nevie kto to urobil. Manžel by nemohol svojej žene tvrdiť, že nevie, odkiaľ sa zobral cudzí rúž na jeho košeli. Keby vás niekto požiadal o ruku , mohli by ste povedať len áno alebo nie. Zbytočne utešujúce neviem či možno by ste nahradili ostrou útočnou pravdou.

A čo ak by ste naozaj nevedeli? Tak to zatiaľ veru neviem. Možno niečo ešte vymyslím…

Malý Gaudí v plavkách

29.09.2012

Stojím po členky ponorená v drobných kamienkoch. Neviditeľný límec čoraz silnejšie zviera moje hrdlo a v ústach cítim nepríjemne mrazivé sucho. S každým jedným nádychom vnímam silnejšie tep, ktorý sa derie von. Pomóc! Mam chuť zakričať do tmy, no výkrik ostáva uväznený v mojom vnútri. Zatnem päste, no tuším, že tento boj nevyhrám. Vlny obmývajú moje [...]

Piatkový večer

17.04.2011

Prítmie červenej lampy vytvára jednoduchú kulisu. Preplnenú hlavu treba schovať do prítmia a úsmev vybrať z kabelky Víno? Áno prosím! Poháriky na vysokých stopkách dodávajú už zabudnutú eleganciu. Reklamný podpivník pod ním nádych kapitalizmu. Treba sa zoznámiť. Najprv poháriky medzi sebou potom jazyk s vínom. Cítiš to? Čo? Cigarety! Slečna vo vysokých opätkoch [...]

Vodka s petržlenom

02.09.2010

Krčí nosom a pozerá sa do slnka. „ Ela, ty tých idiotov priťahuješ ako magnet!“ otočí sa na mňa a podá mi fľašu vodky. „Ja viem,“ poviem a napijem sa. Vodka zaplaví moje chuťové poháriky a mne sa na chvíľu skrivia ústa. Neznášam ju. Ona to vie a vracia mi to tým, že ma nechce opiť. „Aj tak nechápem, čo na ňom vidíš,“ vzdychne si a oprie sa na [...]

depozitár, Múzeum SNP, Banská Bystrica

Rarita v Múzeu SNP: Prvého mája sprístupnia skvosty, ktoré viac ako polstoročie verejnosť nevidela

30.04.2024 07:00

Mnohé autentické uniformy, zbrane, prilby, kufre a rôzne osobné veci ľudí, ktorí riskovali svoj život v Povstaní priamo na bojisku, sa konečne dostali „na svetlo sveta“.

Sophie, Ukrajina, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi majú priestor pre budúce útoky. Zelenskyj sa sťažuje, že pomoc prichádza pomaly

30.04.2024 06:30

Rusi kontrolujú takmer pätinu Ukrajiny a majú možnosť útočiť viacerými smermi. Zelenskyj hovorí, že zbrane na Ukrajinu síce už prúdia, ale pomaly.

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

nikiki

moje pokusy o poviedky,úvahy, o tom,čo ma teší,čo hnevá a čo sa mi honí hlavou... budem rada za každý koment,či sa vám to páčílo alebo nepáčilo, váš názor :)...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10802x
Priemerná čítanosť článkov: 1543x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy