Založ si blog

Milosrdná lož?

Oblečenie, kozmetika, knihy, mamine rezne. Mám všetko. Ešte dám navrch fotku v rámčeku a zatváram kufor.

„ Kedy si mi to chcela povedať?“

„ Nevedela som sa rozhodnúť. Vôbec som nevedela, čo robiť.“

„ Teraz už vieš?“

„Neviem..“

Mamina ma odprevádza k čiernemu taxíku. Na líci sa jej leskne jeden prúžok a očí má  celé červené. Objímam ju a dávam jej pusu. Aj mne sa lesknú oči.

„ Na ako dlho?“

„ Možno pár mesiacov, možno rok..“

„ Rok? Čo ti tu tak chýba? Čo tam potrebuješ ísť hľadať?“

„ Chcem tam získať skúsenosti z klinickej praxe.“

Otravný check-in a dlhé čakanie na lietadlo. Medzitým zoznámenie s letiskovými toaletami. Ich dezinfekčný prostriedok ešte stále cítim vo vlasoch.

„ Takže to bolo celé klamstvo.“

„ Čo?“

„ Všetko…my.“

„ Nič som nesľubovala. “

„Máš pravdu, je to moja chyba, že ťa vôbec ľúbim.“

Sedím v lietadle. Moja spolusediaca mi  oznamuje, že jej býva nevoľno.  Chce sa mi tým dopredu ospravedlniť. Vypínam si mobil. Ešte sa naň pozriem či… Nič.

„ Odpísal ti ten lekár?“

„ Áno mami, odlietam tam vo štvrtok.“

„ Je tá terapia overená?“

„ Nie mami…ale vyzerá sľubne.“

„ Ako to zobral Adam?“

„ Nič nevie. Rozišla som sa s ním.“

„ Prečo si mu to nepovedala?“

„ Lebo ho  ľúbim…“

Malý Gaudí v plavkách

29.09.2012

Stojím po členky ponorená v drobných kamienkoch. Neviditeľný límec čoraz silnejšie zviera moje hrdlo a v ústach cítim nepríjemne mrazivé sucho. S každým jedným nádychom vnímam silnejšie tep, ktorý sa derie von. Pomóc! Mam chuť zakričať do tmy, no výkrik ostáva uväznený v mojom vnútri. Zatnem päste, no tuším, že tento boj nevyhrám. Vlny obmývajú moje [...]

Piatkový večer

17.04.2011

Prítmie červenej lampy vytvára jednoduchú kulisu. Preplnenú hlavu treba schovať do prítmia a úsmev vybrať z kabelky Víno? Áno prosím! Poháriky na vysokých stopkách dodávajú už zabudnutú eleganciu. Reklamný podpivník pod ním nádych kapitalizmu. Treba sa zoznámiť. Najprv poháriky medzi sebou potom jazyk s vínom. Cítiš to? Čo? Cigarety! Slečna vo vysokých opätkoch [...]

Vodka s petržlenom

02.09.2010

Krčí nosom a pozerá sa do slnka. „ Ela, ty tých idiotov priťahuješ ako magnet!“ otočí sa na mňa a podá mi fľašu vodky. „Ja viem,“ poviem a napijem sa. Vodka zaplaví moje chuťové poháriky a mne sa na chvíľu skrivia ústa. Neznášam ju. Ona to vie a vracia mi to tým, že ma nechce opiť. „Aj tak nechápem, čo na ňom vidíš,“ vzdychne si a oprie sa na [...]

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

Macron: Keby Rusko prelomilo front, je možné vyslať na Ukrajinu vojakov

02.05.2024 13:01

Štáty NATO podľa neho najprv tiež vylučovali vyslanie tankov a lietadiel na Ukrajinu, neskôr ale zmenili názor.

Sýria, Maar an-Numán, nemocnica, lekári bez hraníc

Rusko zbombardovalo nemocnicu v Sýrii, obviňujú krajinu príbuzní obetí aj vyšetrovatelia OSN

02.05.2024 12:46

Vyšetrovatelia OSN Rusko niekoľkokrát obvinili z páchania vojnových zločinov v Sýrii.

Ján Mazák

Poslanci odvolali Majerníka a Mazáka z funkcií členov Súdnej rady SR

02.05.2024 12:38

Opozícia i odvolávaní členovia to namietali.

MZV: Premiér navštívil ministerstvo

Blanár: Naše členstvo v EÚ je pre krajinu úspešný príbeh. Na rozvoj sme dostali takmer 28 miliárd eur

02.05.2024 12:05

Slovensko podporuje vstup Ukrajiny do Únie, podľa Fica by mala vstúpiť hneď po splnení podmienok, povedal premiér Fico.

nikiki

moje pokusy o poviedky,úvahy, o tom,čo ma teší,čo hnevá a čo sa mi honí hlavou... budem rada za každý koment,či sa vám to páčílo alebo nepáčilo, váš názor :)...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10809x
Priemerná čítanosť článkov: 1544x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy